vasaloppsmorgon

Klockan slår snart 11.30, den halvsjuka flickan har precis ätit frukost och snart är det dags att hoppa in i duschen. Idag är det den 2 mars, första helgen i mars månad vilket betyder Vasalopp. Imorgon fyller Carro 18 och på tisdag är det Sofis tur att vara birthdaygirl, 19 år fyller hon. 
  Det kliar i min hals och min ben gör ont som fan. Jag har nämligen sträckt mig i baksida höger lår, och det gjorde inte saken bättre av att spela fotboll igår, så det betyder en haltande lovisa idag. Skit samma om det gör ont, men det stör mig att benet är helt stumt.

Om några timmar inleds ett flertal timmar långt Harry Potter-maraton med Sebbe. Popcorn, HP och bra sällskap!
  Tur att man är ledig imorgon så att man får lite sovmorgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det väl lunch om ett litet tag.

xoxo lovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0