onsdag, fortfarande hemma

Ja, den här veckan verkar inte bli mer intressant än så här. Vaknade tidigt idag, runt 8 och nu har jag hunnit med frukost och två filmer. Favoritfilmen Finding Neverland rullade på och jag grät som vanligt på slutet. Att gråta när man är förkyld är jobbigt, man tappar liksom andan. Nu har eftertexterna till Kopps precis tagit slut och jag funderar på lunch och sen ta en tupplur. Vad gör man när hostmedicin och ipren inte hjälper?

I eftermiddag blir det till att packa, vi åker ju som sagt imorgon. Visst är jag pepp, men det hade ju varit roligare att åka om man hade varit frisk. Jag ska i alla fall ta mig till skolan imorgon, några lektioner och sen är det innebandyturnering som gäller, Janne Haraldssons Pokal. Jag kan dessvärre inte vara med, men jag kan vara ett angeläget fan. Vi får väl hoppas på att vi vinner, chansen är väl inte så stor, men positiva tankar.
  Imorgon kväll 00.30 avgår bussen från Skara och vi är påväg till Skavsta. Vill ni har vykort från Italia får ni säga till.

btw, missa inte Grey's idag. Det ser ut att bli ett bra avsnitt.
xoxo, lovisa


update 15:50:
bah! vad är det som väger så mkt i en resväska?
finns det någon som kan svara på det?

Kommentarer
Postat av: axel

tjejerna har ju gett upp, men vi killar fixar det!

2008-03-05 @ 15:12:08
Postat av: Livhan

Hoppas du får det jätte kul i Italien. :)
Ha lite kul åt mig också. :)

2008-03-05 @ 15:44:26
URL: http://amandalivh.blogg.se
Postat av: Palle

Jag vill ha ett vykort, tack.

2008-03-05 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0