NEJ!

Skit också, det får inte vara sant! Det får verkligen inte vara sant. En irriterande känsla ligger i min hals och det kliar som aldrig förr, jag har näst intill tappat rösten och kroppstemperaturen är högre än normalt. Är det så att jag har åkt på en förkylning? Är jag på väg att bli sjuk på riktigt? NEJ! Jag måste bli frisk, vi åker ju fan på torsdag. Jag har sagt det förut, men den här gången är det verkligen sant, JAG HAR INTE TID ATT BLI SJUK!
  Ja allt jag kan göra är väl att knarka ipren, dricka hostmedicin och knapra på halstabletter, för jag ger mig inte! Jag ska inte bli sjuk, så det så!


Studiedag idag, jag skulle studera, men lämnade böckerna i skolan av någon korkad anledning. Så nu sitter jag här i mjukisbyxor och kullen-tröja och tycker allmänt synd om mig själv. Fan, jag blir så trött på mig själv! Nu ska jag dricka ett Stort glas vatten och sen sova en stund, jag orkar inte vara vaken.

Kommentarer
Postat av: Emma

du får inte bli sjuk!
stanna hemma imorgon om du känner dig lite dålig,gå inte till skolan i onödan som både du och jag gör även fast vi är sjuk.

2008-03-03 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0