Italien är bra att ha!


Om ca 4 timmar avgår bussen och vi beger oss mot Skavsta, mumma! Därifrån kommer vi sedan att inleda vår tripp till Italien och Rom med Vatikanen. Detta betyder att jag inte kommer vara kontaktbar under den senaste veckan. Så skicka inga sms eller ring mig, för jag kommer att få betala det, = svin dyrt! Så vill ni höra något från mig så får ni kolla bloggen, för jag ska nämligen försöka blogga i alla fall ett par gången från hotellet.

Sp2b's killarna vann idag innebandyturneringen, Janne Haraldssons Pokal. Var jag inte hes och sjuk innan, så är jag i alla fall det nu. För jag var nog grabbarnas största supporter. Jag skrek för fulla muggar, svor på domaren och hejade på vid varje tackling. För det var precis så det var, när grabbarna från Sp2b spelade sina matcher var det fullt av tacklingar, fult spel, men också en jäkla kämparglöd och vilja. Allt detta ledde till att dem vann och det hurrar vi för! Vi tjejer hade tyvärr inget lag, på grund av för lite folk. Lite tråkigt, men vi kommer igen nästa år och då ska dåvarande Sp3b vinna hela tjottaballongen!
 
Jag har btw packat klart ALLTING. Handbagage, resväska, frukost och mobilen är laddad med nya underbara låtar. Eller ja, nya och nya, men favoriter som Oasis, Coldplay, Rooney och Death Cab kommer i alla fall att finnas i mina lurar. Inte bara de, utan också de nya favoriterna Toto, tack Sebbe för den upptäckten!
  Nu ska jag försöka sova en timme och sen är det Private Practice, så känn på den ni!


förutom allt detta har jag också hunnit:

  • vara på biblioteket
  • handla mat med mamma
  • packa klart
  • städa mitt rum (intensivt)
  • bäddat med nya lakan i sängen

    Ha det skit bra allihop, vi hörs senast om en vecka igen.
    xoxo, lovisa


    image24





Kommentarer
Postat av: totte

Janne är guden och kommer så förbli för all evighet.

2008-03-07 @ 15:19:56
Postat av: josef

så om JAG smsar DIG får DU betala :)?

jippi :)

2008-03-07 @ 22:36:52
Postat av: Kia

Hejsan Hejsan, du är välkommen att delta i min bloggdesign utlottning. Hälsningar Kia :)

2008-03-19 @ 15:47:57
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0