hej jag är sjuk!

hej jag är sjuk = hej tyck synd om mig. för så känner jag idag, att ni ska tycka synd om mig alltså! jag hatar att vara sjuk, för det är tråkigt att vara hemma, även om skolan inte är någon höjdare. Men idag har jag i alla fall mammas sällskap, det är mys. Vi ska strax se på Försoning och sen väntar sängen för min del.
Nu är allt fixat inför Rom; pengar, pass, väska och ja, allt annat. Så nu är det bara att tränga undan resfebern och åka! Ska bli hur kul som helst, förutom att mitt öra gör ont som fasen och man får hoppas på att det inte är en öroninflammation som ligger och spökar. Men hej då hypokondrikern, tänk att du är frisk som en nötkärna!


OBS! CARRO FYLLDE 18 år igår, det glömde jag totalt av och jag ber så HEMSKT MYCKET om ursäkt.
congratz carolina, hoppas du hade en super bra dag.


Idag fyller också Sofi 19 år, så congratz till dig också :)

image22

CARRO 18 år!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är aldrig roligt att vara sjuk, krya på dig!

2008-03-04 @ 15:46:15
URL: http://jenkajenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0