det går bättre och bättre...

...ja,det är precis vad det gör :) hällekis if's damlag spelade idag oavgjort mot mellby. Nästa match vinner vi tjejer!
Alla spelade skit bra,  med ny målvakt och tre nyförvärv så intog vi konstgräsplanen på Västerby och det slutade 1-1.
  Hem till mello och just nu har Linda Bengtzing precis gått direkt till final, jag får faktiskt också erkänna att fröken Sibel imponerade enormt.
  Jag är hyfsatt trött, vilket betyder att det blir tidig kväll idag. Imorgon är det ingen träning, vilket betyder sovmorgon. Men söndag betyder harry potter-maraton. Sug på den ni!

Nu ska jag återgå till schlagern och ta mig ett glas med fanta exotiska frukter.
jag vet, ni är avundsjuka.


där gick Sibel och nordman till andra chansen och perelli till final. skräll!


och frölunda vinner återigen över serieledarna HV71. Vilka losers ni är hv!
slutresultat i skandinavium, 3-2 efter sudden.

Kommentarer
Postat av: Simon

Innebär att vi är i slutspel!

2008-03-02 @ 00:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0