vilken besvikelse..


image10

... ja det är just vad det är! Jag är trött, mätt och vill inte till skolan. Den där söndagsångesten har börjat krypa upp längs ryggraden på mig, den försöker lägga sig i vartenda lilla utrymme i min hjärna och snart har den lagt ett meddelande i min mentala mailbox. BAH! jag orkar inte med prov, långa lektioner, tidiga mornar, västtrafik och katedralmat. Jag vill bara va hemma!

Jag hade planerat min söndag så väl! Den var schemalagd in i minsta detalj, men så går allt åt skogen. Dagen började ju som planerat, men den började gå emot när jag bestämde mig för att inte göra chokladbollar, jag orkade helt enkelt inte. Bara tanken på den där kladdiga, bruna smeten gjorde mig illamående. Men jag bestämde mig i alla fall för att ha mitt Tim Burton-maraton och satte Edward Scissorhands i dvd:n och öppnade ett paket glass. Jag log som vanligt, och tårarna började i vanlig ordning rulla längst med kinderna till eftertexten.
Det var egentligen efter Edward som allt gick i kras. Sweeney Todd, som jag så länge tänkt se fungerade inte normalt i dvd:n och där förstördes hela poängen med mitt maraton, så jag gav upp! Jag åt två varma smörgåsar och satte mig sen här, i väntan på Wallander, i väntan på sängen!

xoxo - lovisa

Kommentarer
Postat av: E,

Sweeney Todd är ingen höjdarfilm. En riktig besvikelse faktiskt, så du missade inget!

2008-02-17 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0