välkommen tillbaka

Tider förändras, dagar går och människor kommer och går.
Ja välkommen tillbaka kan man faktiskt säga, för det är inte första gången jag träder in i bloggvärlden.
En ny blogg är startad, en blogg som kanske inte kommer ha så stor betydelse för dig, men det kommer vara en blogg som hjälper mig att rensa tankarna lite grann.

Ännu en helg har gått, ännu en dyster depp-söndag!
Vad är det med söndagar egentligen? Varför finns de ens? De är bara deprimerande.
Något som gör vissa söndagar värre är andra är när man inte har gjort något vettigt under resten av helgen.
Denna helgen har varit just sån, sysslolös.
  Jag har denna helg varit sådär Svensson, en helg fylld av Let's Dance där man sitter och tittar även om man inte är intresserad, sedan rycks jag med, börjar få en favorit, jag ringer till och med och röstar. Men fredagskvällen blir inte mer intressant än så, jag somnar kl. 22 och vaknar efter 12 timmars mycket god sömn. 
  Lördagen ägnades åt mys med mor & far, det blev ännu en Svensson-kväll, satt framför tv:n ännu en kväll och denna kväll var det West End Star som gällde, final, fel person vann! Tvingade mig själv att vara uppe länge, även om jag var hur trött som helst. Kollade på Dirty Dancing, fick lite nostalgi-känslor och sen somnade jag sött! 

Vilket otroligt lam helg, inget vettigt har jag gjort! 
Men ärligt talat så bryr jag mig inte, för jag lär uppleva minst 1000 helger innan det är dags att somna in för evigt. 

 

Kommentarer
Postat av: Lena

jag ska läsa din blogg lovisa! =)

2008-02-04 @ 16:14:49
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: Unni

Söndagar är värdelösa!
Kul med din blogg :)

2008-02-04 @ 16:27:32
Postat av: heman hunter

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

2008-02-04 @ 18:46:31
Postat av: carina´s

haha, sorgliga söndagar i lilla Hällekis. Tur vi kommer o hälsar på i sommar.
:)

2008-02-04 @ 19:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0