Tito i finkan!

Jag måste erkänna att jag inte är så jätte insatt. Men ändå fascinerar det mig det lite, jag vet inte vad som är rätt och vad som är fel. Ibland blir jag så trött på mig själv för att jag inte har något att säga, men ibland orkar jag inte engagera mig utan väljer att stå utanför glasbubblan och titta på. Idag har jag ingen åsikt, jag är sådär lamt opartisk!

Jag bara undrar, är det rätt att Tito Beltran får två år bakom lås och bom?
mitt svar på den frågan är vet inte, för jag har inte orken att bry mig.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag har hört att Carola har hört att Gud har sett att Tito gjorde det.

2008-02-13 @ 16:26:09
URL: http://swahntroem,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0