småstadsshopping

fredagen är här, men blommor och bär! okej inga blommor och inga bär, men det är i alla fall fredag :)
Nu väntar lååånghelg, har nämligen studiedag på måndag, sen är det bara två dagar i skolan och sen väntar Rom.  Helgen är rättså fullspäckad, allt från Så ska det Låta till fotbollsmatch.

Idag började jag halv tolv, men åkte till skolan tidigt för att se den efterlängtade fotbollsmatchen mellan Berguven och Fotbollsgymnasiet, sistnämnda vann med 2-1! SUCK ON THAT! 
  Extra-matte och sen Italienska. Efter plugget åkte Emma och jag till Lidköping. Åt på Elake Måns och myste. Gick sedan på stan och jag hittade ingenting, Emma hittade en vrålsnygg tischa och jag blev avis.
  Emma tog bussen hem och då träffa jag Jennifer, vi fortsatte gå på stan och då började inköpen. Jag känner mig nu ganska pank, men ändå har jag inte köpt något onödigt! Bra lovisa! Skulle köpt mascara, men jag strunta i det för att det är så jäkla tråkigt...

Btw, stor eloge till Palmer som idag simmade och dök i Vinsjön(?), inte dåligt av dig.
v. 8 Daniel
v. 9 Palmer
v. 10 ?


DAGENS INKÖP:
  • Svart/blå/grön t-shirt från CheapMonday
  • Vit/röd/gul t-shirt från CheapMonday
  • Grå/vit t-shirt från h&m
  • grön stickad mössa, Lindex
  • lila sjal, Lindex





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0