skrivkramp!

Ja då har man suttit här framför datorn och frenetiskt skrivit en novell. Jag får nog lov att säga att jag är ytterst nöjd med reslutatet och det sårar mig lite att jag måste ge bort den. Men ett löfte är ett löfte!
  Jag har skrivit så att fingrarna blöder, nej men i alla fall näst intill. Jag är nu hur trött som helst och har under de senaste 5 timmarna inte fått i mig mer än ett äpple. Mina ögonlock är tunga som sten och jag behöver något uppfriskande.

Jag vill bara göra er uppmärksamma om att jag har ett nytt löfte.
Varje dag ska jag lära mig något nytt. Imorgon är det några ackord på gitarr som gäller. 

Godnatt gott folk, nu kryper jag till kojs!
xoxo Lovisa



jag är återigen grymt besviken på frölunda.
1-4 mot mora idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mora är på uppgång!! :D

2008-02-19 @ 17:06:19
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: Anna

Förresten bloggen är all by my self. :)

2008-02-19 @ 17:16:37
URL: http://annalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0