SKRATTFEST

Mitt enda konstaterande är att jag har skrattat sönder mig från kl 16.00 idag, fram till kl. 00.00.
Att starta dagen med en promenad på Kinnekulle och fortsätta den med fika i österäng, strög i götene, pizza, fjortismusik, samling av vuxenpoäng, melodifestivalen och frågesport. Haha, vilken jäkla skrattfest. Johan, Gustav och Lovisa-2, ni förgyllde verkligen min kväll :)

citat från Johan:
1. "Finns det inga barnfrågor för sånna under 12 år eller utvecklingsstörda?"

frågan gällde nordamerika.
2.  "Öhm lidköping...läckö? eller ah varberg?"

ja visst, det låter inte skoj, men det var det!
Ja jösses, nu lär jag leva minst 20 år längre än väntat.


image18

Kommentarer
Postat av: Gustav

2 kommentarer som i stort sett speglar Johan totalt.. Jämför vi oss med "vänner" är han troligen vår Joey...

Det var en bra kväll och jag vann många skratt och en ny vän:)

2008-02-24 @ 00:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0