semplice..?

"VÅGEN

24/9-23/10

Torsdagen blir rolig på flera sätt.
Dessutom leder händelserna till att du får en mycket spännande idé."


- Verkar inte vara min torsdag de beskriver.
____________________________


Lägesrapport!
Klockan är 15.51 och jag har slagit ner rumpan på en av bibliotekets datastolar.  
Ännu en dag i Götene i väntan på 221:an hem. Jag hatar att åka buss. Speciellt 202!
I morse ringde klockan 05.00, en sån där sjukt tidig morgon, bussen avgår 06.20, jippie!
Bussar, kollektivtrafik och allt som hör till, de tar kål på mig!  Jag vill inte klaga, men skulle du vilja ägna tre timmar av din dag åt att sitta på en skakig buss, eller sitta på en hård bänk och vänta på ett blått större fordon. Nej tack!

Så idag då, i väntan på "bonnabussen" hem till Hällekis sitter jag och skriver italienskaglosor.. närmare bestämt 250 st, semplice? No semplice! Jag vill bara ha fredag, visserligen betyder det barnvaktsittande, men det kan faktiskt bli mysigt. Det enda jag begär just nu är EN helt ledig dag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Beundrar verkligen hur du orkar, både komma hem senare och åka tidigare... Det är bra jobbat! =)

2008-02-08 @ 16:49:08
URL: http://annalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0