rongedal åt folket!

Först måste jag bara säga att Minneskonserten för Johanna Sällström var mycket stämningsfull, den slutade också med att alla stod upp och dansade, vilket visade mycket glädje mitt i all sorg! En konsert som fick mig att tänka till.

Men till den verkligen saken! RONGEDAL ÅT FOLKET.
Jag avgudar dem, det flintskalliga tvillingparet! Åh dem är så bra. Lycka!
  Något som gjorde mig ännu lyckligare var att Carola inte gick till final, HA! Någon som visade prov på riktig skönsång var däremot Lasse Lindh, vilken man, någon som var lite mindre man var Alexander Schöld, tidigare känd från Fame Factory.

Trots allt så var Melodifestivalen faktiskt bra idag!



btw, frölunda-djurgården 1-1.
jag måste erkänna att jag är besviken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur kom det sig att det hade minnesgudstj. för henne i Forshem just?

2008-02-17 @ 12:27:57
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: Anna

Ahaaa, okej, då fattar jag. Jo det är bra, fast just nu längtar jag hem lite... :/
Hur är det med dig?? :)
KRAM

2008-02-17 @ 14:26:41
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: unni

åh, visst va minnes "stunden" fin!
härlig stämmninng!

2008-02-18 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0