miss lyckad?

Ne jag skulle snarare säga misslyckad. Jag vet man ska inte tycka synd om sig själv och klaga hela tiden. Men om det finns en gud så är den mannen Inte på min sida den här veckan. Ja ni har väl läst om gårdagen antar jag, den var ju inte höjdare precis. Denna dag blev väl inte direkt mycket bättre!
  Inledde dagen med ångest, italienska som första lektion är inte direkt toppen. När vi satt där i klassrummet som alltid luktar cigarettrök insåg jag att detta var få-tillbaka-prov-lektion. Och resultatet var inte vad jag hade väntat mig, jag säger bara, dagens resultat var värre än gårdagens samhällsprov. Jag kände bara för att börja gråta. Det blev bensträckare, så emma och jag gick en sväng till Navet, på vägen mötte vi mannen med smilegroparna och vi avfyrade ett leende och en kort konversation. I Navet satt jag mest och klaga och gråten var nära.

Annars rullade väl dagen på som vanligt, ännu en tråkig skoldag på La Cathedral. Fotolektionen var i dag hyfsat skoj, fotograferade en bebisalligator, den var fett cool.
  Efter plugget i väntan på bussen satt jag med lite grabbar från MV och när jag och Calle sen skulle bege oss till bussen inträffade en olycka. Vi fick springa till bussen i en lerig nedförsbacke, ja slutsatsen kan ni väl komma på själva, jag halkade så klart. Halka = Lovisa-blir-lerig-som-fan!

Något som var positivt med dagen var att jag gjorde 15 mattetal utan att behöva be någon om hjälp. bra Lovisa!
  Vi var också bara fyra stycken på baletten idag, roligaste lektionen på länge. Synd att Linn inte var där bara.

Kommentarer
Postat av: Livhan

HAha nee men stackare då. Halkade du...? :P Ajsingen. Hoppas du inte blev fööör lerig bara.

2008-02-19 @ 21:35:47
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0