måndagmorgon..

Godmorgon!
Nu har ännu en vecka påbörjats. Är lika trött som vanligt vill jag lova, måndag morgon! det brukar för det mesta betyda sovmorgon, men idag var jag ambitiös och åkte tidigt till skolan för att plugga psykologi. Just nu är hjärnan fylld av kognitiva teorier, freud och perception. Höll på att somna i biblioteket så jag kände att det var dags för paus.

Nu väntar en lång skoldag, teori på idrotten, manligt-&-kvnnligt-ideal på samhällen och Macbeth på svenskan. Sedan väntar ännu mer psykologiplugg, men jag ska också hinna med Anna Pihl och 2900 Happiness.


Kommentarer
Postat av: Erica,

Psykologi är intressant =)

2008-02-25 @ 09:05:11
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0