körkortskille + engelskagrammatik

Klockan är halv tio redan, shit! Den här dagen har verkligen sprungit i väg, kan bero på att jag har haft hur mycket som helst att göra, dock.
  Började dagen med att åka hemifrån 7.30, sen blev det engelska och sen svenska i skolan. Svenskan som idag bestod av sista akten i MacBeth, länge leve Shakespeare!  Vill också gratulera Axel som idag fick körkort, Axel = Körkortskille. Han är nu också den första i klassen som har bilkort. 
  Dagen har flutit på och efter skolan blev det NTV-möte, stor diskussion kring band idag och jag säger bara, KULLEN-08 kommer bli fett galen! Sjukt bra band i år och vi hoppas på en kanonbokning som headline. Så ni som är intresserade, dyk upp i Skara den 23 Maj och kolla in vår härliga festival och underbara gemenskap. Ni är alla välkomna.

Efter NTV åkte Mattias, Calle och jag mot lidköping och där blev det väntan på tåget med Mattias. Ska bli sjukt skoj imorgon, för ja mattias, vi dyker upp! :) Det hans med mycket snack och sen bar det av mot slutstation Hällekis.
  Direkt på hemorten bar det av till fotbollen, träningen var slut då jag anlände men det blev möte angående matchen på söndag, Lovisa finns med som höger yttermitt, amagad! Men men, hem och äta och sen städa och prata med Emma i en timme och nu säger jag tack för mig! Mina ögonlock är tunga som sten och jag Måste sova.

xoxo - lovisa


btw, mitt 5:e och sista confession får ni imorgon.
nästa vecka inleds, dagens-ris-&-ros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0