kommunala korridorer

Nu är det slut på spring i skolans kommunala korridorer,
mat med sporttema och att halvsova på tråkiga lektioner.
För nu vill jag meddela er att jag har tagit lov!
Att sluta skolveckan med italienskaprov kändes galet och jag tror det gick ganska dåligt.
Men positiva tankar, tänk på den vänstra pannloben, AKTIVERA!

image3
Just nu sitter jag och äter flygande-jacob och känner mig allmänt trött,
men med winnerbäck i öronen känns allt genast lite lite bättre!
Snart ska man sätta sig på den där jävla 221:an igen, återigen bege sig till Götene.
Kvällen kommer tillbringas med småkusinerna, lovisa ska nämligen vara barnvakt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, skönt med loooov! Hoppas det blir bra :)

2008-02-08 @ 16:50:33
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror ditt italienska prov gick bra,mitt med,eller bra på ett sånt sätt att vi klarar oss alf.

2008-02-11 @ 17:34:13
Postat av: Emma

oj,glömde skriva att det var jag men du kanske fattade det.

2008-02-11 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0