jag kan se ljuset...

...oftast brukar man säga så när man har haft en nära-döden-upplevelse. Men idag säger jag så på grund av något helt annat. Slutet kommer allt närmre och snart är tiden helt inne, om tre veckor närmare bestämt. Då är det dags att gå från omogen skitunge till omogen nästan-vuxen. Då är dagen kommen, dagen som jag sent kommer glömma, dagen då jag tar bort min tandställning! NO MORE BRACEFACE, hallelujah! Inte illa va? Nu kommer jag inte längre behöva fundera på om jag har mat i tandställning, tänderna kommer inte vara ömma, jag kommer kunna äta vad jag vill och människor kommer sluta glo på min käft.

Ni där ute kommer bli sjukt avundsjuka på mig när ni ser vad 10 månaders tandställning kan göra, ärligt talat, den gör mirakel. Men idag är jag arg på den, för det ömmar i hela munnen och tandläkaren som skulle fila mina tänder fila i mitt tandkött, BAH! Men men, om några veckor är det över och jag är FRI!


för övrigt har dagen varit helt okej, hade 1 ½ lektion och nu är jag hemma igen. Har precis ätit gourmet-mat i form av köttbullar och makaroner, så jag är nöjd! Nu väntar lite Macbeth plugg, för imorgon är det uppsatsskrivning!

MAKT ÅT SHAKESPEARE.

Kommentarer
Postat av: josef

UPPSATS IMORGON :O? fan!!

2008-02-27 @ 18:54:18
Postat av: Emma

Bye bye braceface! Kommer ändå sakna din tandställning lite,men det är rätt skönt att slippa kolla dig mellan tänderna varje gång vi ätit för att se om det finns några matrester! Haha.

2008-02-27 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0