inte mors lilla lathund!

Idag har jag varit en mycket flitig person.
Från jag vakna imorse fram till nu har jag hunnit detta:

  • ha sovmorgon
  • äta frukost
  • se på one tree hill
  • prata i telefon
  • duscha, göra mig iordning
  • åka tåg
  • fika med linn, sebbe, sebbes lillebror & lantto
  • gå på stan + köpa underkläder
  • träffa på calle och hans vän
  • laga mat + äta
  • dammsuga undervåningen
  • små-städa mitt rum!

Ja och klockan är bara 19.00, kanske hinner jag med något mer idag. Vem vet! 


Jag har också gjort ett konstaterande. Bra killar växer inte på träd. 

Jag citerar vänninan i grabben i graven bredvid: 
"om man hittar en lägenhet med balkong, då har den inte öppen spis. 
Hittar man en en lägenhet med öppen spis, då har den inte badkar.
Det är ungefär samma sak med killar."

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Rikard är typ den roligaste människa jag nånsin träffat!! :D :D

2008-02-12 @ 10:21:40
URL: http://annalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0