hat mot msn!

Hemma från veckans balettlektion och den här lektionen var faktiskt den roligaste på länge. Det blev mycket dans idag och inte så mkt teknik vid stången. Linn var på plats denna vecka också, vilket gjorde lektionen lite roligare :)
  Innan jag begav mig till lidköping såg jag på när amanda försökte göra klart sin dans som ska redovisas på torsdag, nå amanda, hur gick det? hehe.

Nu är jag i alla fall hemma efter lite på tågstationen i lkp. Där var det ett fasansfullt liv idag, tonårskillar som bryter upp en dörr och äldre dam i väntan på taxi. 
  Strax blir det hamburgare-och-strips-a-la-mami och jag är dö hungrig. Sedan är det Gynning som varje tisdag och Brothers and Sisters.

Är tillbaka senare med dagens filmklipp :) som också är veckans-grej!
Ci vediamo!

Kommentarer
Postat av: Livhan

HAha jo då det gick la okej. :P Har bara det där absoluta sista på dansen nu. Hur tusan ska jag sluta liksom...? :S
Härligt att höra att ni gjorde något kul på baletten nu då. :)Säkert bara för att vi pratade om det. haha

2008-02-26 @ 19:40:25
URL: http://amandalivh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0