Gynning power

Ni får tycka vad ni vill, men Carolina Gynning fascinerar mig. Hon är inte rädd för någonting, hon har testat på allt mellan himmel och jord. Hon hade sex i BigBrother-huset, hon framstår som blåst, hon är konstnär, hon sålde sina möbler från roomservice på blocket.se, hon var programledare i Idol 2007, hon är numera brunett, hon är skåning och nu har hon sin egen show på kanal5.
  Okej, hon kanske inte alltid är skit seriös, men jag beundrar verkligen hennes mod. Hon står för vad hon tycker, hon gör vad hon känner för och hennes program I huvudet på Gynning, tar upp saker som inga andra tv-program någonsin har tagit upp. Programmet har varje avsnitt en panel och dagens panel bestod av Carolinas syster, Grevinnan Ann och självaste Alex Schulman. Förra veckan var brorsan Kalle Schulman med i panelen, och jag skulle kunna se på Gynnings show bara för att få höra bröderna Schulmans åsikter kring vissa ämnen, en gång i veckan.
  Jag respekterar folk som gör vad dem vill och gör saker som dem verkligen älskar. Gynning verkar vara just en sådan person och ärligt talat, så tror jag att hon är smartare än vad man tror.


image13
källa: boras.expressen.se/.../3447786819.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0