confession 4.

CONFESSION FOUR - lat + mask = latmask

Det finns miljoner av dem, ingen vet hur dem egentligen ser ut och alla är vi rädda för att bli en sådan. En latmask! Idag ska jag bekänna för er att jag kan vara en riktigt latmask. Oftast försöker jag vara ambitiös, men ibland sviker det mig och latheten tar över inuti min hjärna. Jag vet inte varför, men latmasken i mig kommer fram vid de sämsta lägena, tex innan ett prov eller på morgonen. Det är ju vid sånna här tillfällen man behöver sin ambitiösa sida, men då har ängeln på min axel flugit sin kos och djävulen på min andra axel sätter en lathetsspruta i mig. Jag vet att jag inte är ensam om det här, ni vågar bara inte erkänna det för er själva!

Kommentarer
Postat av: Livhan

Jag är en latmask. Iaf när det gäller skolan. :P

2008-02-20 @ 19:24:47
URL: http://amandalivh.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Ny bloggdesign till utlottning på min blogg! Titta gärna in.

2008-02-21 @ 08:18:25
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0