barnpassning

Godmorgon cyperspace!
Gårdagens kväll spenderades som barnvakt till två småvilda ungar.
Kvällen bestod av dans, popcorn, bolibompa och let's dance. När båda barnen somnat sött i sina sängar halv tio, somnade även jag som en stock.. i soffan! Föräldrarna kom hem vid 23.30 och då åkte jag hem till hällekis.
Nu 8 timmar senare sitter jag här och bloggar, om 50 min, Göteborg med Linn!



en historia av en 4-åring:

Det var en gång en elefant och en kamel i öknen.
Den ena sa till den andra:
- varför har du snoppen i pannan?
då svara den andra:
- Vadå du har ju brösten på ryggen.


4-åringen och jag höll på att dö av skratt!

Kommentarer
Postat av: emma

var med o vinn ett nallebud från www.nallebudet.se tävling på min blogg

2008-02-09 @ 08:26:03
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Simon

Det är tur att vi ligger på samma nivå när det gäller humor :)

2008-02-09 @ 09:53:47
URL: http://swahnstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0