årets första dopp

äääntligen fredag, hurra!
Det är verkligen efterlängtat, hela den här skolveckan har gått emot mig. Men denna dag var helt okej. Ikväll blir det UKM med lite folk och pizza, inte helt fel, ska bli mysigt. Efter det så är det partyparty som gäller, längesen jag festade nu så det ska bli roligt, även skoj att träffa lite nytt folk :)

Idag hade jag extramatte, för att det inte går så bra för min del och på denna första extramatte-lektion gjorde jag något sensationellt! Jag kom på en teori angående andragradsekvationer och verteximage16, jag hade rätt! Jag borde bli
historisk och borde omnämnas i matteböckerna, helt ärligt! sjukt skoj, så nu är jag pepp för matte igen.
  Idag gick även Daniel till historien, han badade idag för första gången utomhus, för detta året. Det finns filmbevis och det kommer läggas upp på youtube ikväll, länkar gör jag sen!

Italienskan var soft idag, gick igenom en karta över Rom och alla sevärdigheter vi kommer besöka. Kan också meddela att vårt hotell ligger RÄTT centralt, oh ja ROMA here we come. 13 dagar kvar idag!
  Nu ska jag kila, måste borsta gaddarna och sen dra till bussen. Återkommer imorgon kära vänner!

xoxo - lovisa

förresten, jag åt semla idag. blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0