arbetskvinna vs. tvtittarkvinna

Min senaste blogg skrev jag på jobbet efter en god lunch.
Jag tänker inte nämna något mer om Uggla, förutom att det är tråkigt att han lagt ned.

Jag är under två dagar en arbetande flicka/ung kvinna.
Mina två arbetsdagar ägnar jag åt lagerarbete på toyota, ne ingen höjdare jag vet. Men det är cash!
  Vid 13.30 tiden idag begav jag mig till Hindsbo och Matilda, det var dags att spela in vårt radioprogram tillsammans med Emma, redovisning på måndag. Jag får nog lov att säga att jag är nöjd! Kanske har vi alla tre framtider som radiopratare, vem vet?

Nu blir det en soft kväll, Vänner lite senare, sen Gossip Girl, Gynning, inspelning av House och tillsist Brothers and Sisters. Jösses vilken tv-kväll, nu är det bara popcornen som fattas!



Kommentarer
Postat av: emma

jag får nog lov att säga att jag håller med. och riktigt flitiga var vi tycker jag!

2008-02-13 @ 00:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0