vem orkar egentligen vara filosof?

Då är man hemma efter en otroligt kort dag i skolan. En lektion. Prov. Filosofi och kunskapsteorier, ärligt talat har jag bara pluggat in vad som står i pappret, för det jag har lärt mig förstår jag knappt något av. Jag tabbade mig något på en hel del enkla saker vilket är otroligt synd. Men ett VG? Man kan ju i alla fall hoppas.
  Några i klassen åkte dit för fusk. Fruktansvärt klantigt tycker jag. Men så är det väl.

Imorgon väntar naturprov, genetik och jag förstår ingenting. Eller jo det gör jag, men jag hinner inte plugga in det jag behöver veta. Men efter morgondagens skoldag är det Lusse och sedan väntar bara 4 prov/inlämningar till innan jullovet. Det är värt att firas. Ikväll blir det jobb, Nobeldagen till ära är det ett sällskap som ska ha nobelmiddag på jobbet. Så servering in på långa natten kanske..?

Glömde säga igår att LINNEA "LUNDIS" LUNDHOLM fyllde 18 år. Äntligen! Flickebarnet var även med i NLT idag pga sin myndighetsdag. Så imorgon Linnea blir det fest!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0