Ursäkta...

Men vad tänkte svenska folket egentligen? Jag känner mig som ett av Johans psykfans, fast på en något lägre nivå. För första gången i hela Idol-historien är jag ledsen för att någon har åkt ut. Det är sjukt, jag vet. Kevin är grymt mycket värd en finalplats, tyckte dock att Robin skulle knipa den andra guldbiljetten för sin stora utveckling, medans Alice har tappat otroligt mycket på slutet. Men det är ju bara en tävling och en liten början på det stora.
  Jag tror till och med att jag dissar finalen. Det lockar inte längre. Vinnaren är redan satt sedan länge egentligen, Grattis Kevin till Idolvinsten 2008. Robin, lycka till i framtiden (jag vet jag låter som ett galet idol-fan utan liv, men take it or leave it.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0