totalt oförberedd

Jag ser ett stort IG gapa mot mig med röda bokstäver på det där kritvita pappret. 2 rätt, G = 14p. Ja, om en vecka tror jag att det kommer vara utgångspunkten på dagens naturprov.
  Somnade runt 01.00 igår, på grund av sen hemkomst från jobbet. Nobelfesten var ytterst trevlig/mysig att servera på, men det drog bannemej ut på tiden. Trött idag? Svar ja. Tur att jag bara har idrott på morgonen och sen prov. Skit, nu nämner jag det där nedrans provet igen... vad ska man skylla på? Haft för mycket att göra? Gått in i någon form av depression? Känslan av att gått in i väggen är nära? Ärligt talat, jag vet inte vad jag ska skylla på. Jag är skoltrött och orkar inte mer. Punkt slut!

Ikväll blir det i alla fall Lussedisco. Det känns ju skoj. Eftersom att man inte alls är döförkyld och skit pigg på att gå ut. Ne, positiva tankar... LUSSE HERE WE COME... not! (jag försökte iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0