Taberas

Idag har min arbetsplats återskapat Emil i Lönneberga, med att avsluta julborden med Taberas för personalen med familjer. Trevligt som alltid. Mycket skratt. Mycket mat. Vi spikade även in en yatzykväll i mellandagarna, så nu har vi något att se fram emot mitt i all julstress.
  Min hals gör fortfarande ont och denna veckan väntar en hel del skolarbete. Snart är det ju lov i alla fall, men stress in i det sista såklart. Varför ska alla lärare lägga allting precis innan jul? sjukt onödigt.

Torsdag blir det studentmiddag och det ser nog de flesta studenter på Katedral fram emot.
Jag vet att jag inte har lagt upp bilder från Lusse & Lucia, men det kommer. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0