Studentmiddag no.2

Först måste jag bara säga GRATTIS I EFTERSKOTT MAMMA, eftersom att hon fyllde år igår. Inte fy skam. Bakelsen jag fick istället för princesstårta smakade susen och mamma blev mkt glad över min present.

Annars så är det jullov som gäller nu. Ikväll ska det firas med årets andra studentmiddag(!). Är hur laddad som helst och förfestandet börjar redan om en timme, så det blir en lång kväll. Har dock stora krav på kvällen så det MÅSTE bli skoj. Olins, middag, baren, två dansgolv och julglada ungdomar. Låter ju bra iaf.

Sitter dock här just nu och funderar över om man ska platta håret eller inte..? Tuff fråga asså. Får klura på det lite till och snart behöver jag åka!
 Ha en bra kväll, för det ska jag ha! Peace.

Kommentarer
Postat av: Palmer

Vilket sammanträffande, jag går också i samma tankar om jag ska, eller inte ska platta mitt hår :P

2008-12-18 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0