stämningen är spänd

Jag sitter som på nålar. Det börjar närma sig sitt slut. Snart vet vi vilka två idoler som står i final. Jag tycker nästan själv att jag är lite pinsam. Varför bryr jag mig så mycket? Det är som om jag har klamrat mig fast vid idol och inte kan sluta titta/bry mig, det är som en drog. En Idoldrog. Btw, hör teven här i bakgrunden, någon som vet vad låten heter i Felix-reklamen? Sjukt bra låt. I alla fall, jag är ledsen, men jag måste nog erkänna att Robin ligger illa till ikväll, det kan bli hans tur att lämna Idol, detta på grund av ett dåligt låtval från juryns sida. Kevin kickade ass som vanligt och jag säger bara; It's getting hot in here!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=gq3ntOSn0Wc&feature=related kan det vara denna tro? :)

2008-12-09 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0