söndag utan ångest

Det var längesen man hade den här känslan en söndag. Ingen stress, ingen ångest, bara lycka. I och för sig har jag inte hunnit tänka så mycket på den där stackars ångesten idag, kan ju bero på det. Haft fullt upp på jobbet hela dagen, och sen kastade jag mig i bilen till Götene. Lämnade av Malin efter jobbet och sen hem till Emma.
  Vara onyttig idag igen, pizza den här gången. Skit också! Nu har mitt gymkort gått ut också, plus att ryggen inte är som den ska, ska jag inte kunna träna normalt nu? framförallt hinner jag inte träna den här veckan. Molto fare, denna vecka. Imorgon blir det Göteborg med journalisterna på Katedral. Journalisthögskolan och GP, måste kika in i NK's skyltfönster också, kanske inte hinner till Gbg något mer innan jul ju.

Nu är det parlamentet och sen Wallander, så peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym(henke)

Hej, vilken trevlig läsning! Jag läser ofta din blogg och måste säga att det är ett sant nöje att läsa den!! tkr du är söt!

2008-12-08 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0