Skit kväll(!)

Då sitter man här, bestulen på mobil och plånbok innehållande leg & bankomatkort, och studentkort (men det är ju inte viktigt, förutom att jag inte längre går in gratis på olins innan 23 och har extrapriser i baren, så JO det är viktigt). I alla fall, kvällen började hur bra som helst. Hade jättetrevligt. Förfest hos Bex, ytterst mysigt. Middag på Olins + mingel med sköna studenter, inte helt fel det heller. Mellanfest hos Palmer, lång pratstund och chill. Party på Olins, jätteroligt och allmänt underhållande fram till runt halv ett snåret då jag upptäcker att någon har snott min mobil och min plånbok ur min väska!!!! Tårarna tog över och jag var fly förbannad.. Fick ringa hem och väcka mamma och be henne spärra allt. Stort tack till Emma och alla andra som hjälpte till att leta. Tack till Viktor för lånet av telefonen i en nödsituation. INTE TACK till den idioten som snodde det... jag tycker inte om dig just nu för att tala i klarspråk. Är det inte meningen att man går till Olins för att ha roligt? Polisanmälning skedde och nu är jag utan leg vilket kanske betyder att jag inte kommer in på Stadt på juldagen, HURRA!!! Även utan mobiltelefon då som ni förstår gott folk... söker ni kontakt med mig de närmsta dygnen, håll er till hemtelefonen, msn eller mailen.

Kommentarer
Postat av: Oskar

ajdå det lät inte allt för trevligt du, men du har väl ett pass? de funkar ju lika bra som leg vettu

2008-12-19 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0