önskelistan förverkligades

Då var julafton nästan över då. Julkonsert i Globen står på på teven i väntan på familjen Svensson. Är proppmätt på julmat, julgodis, julmust och clementiner. Julklapparna är öppnade och ja, önskelistan förverkligades. Beatles-tavlan hänger redan på plats, kamerastativet står uppställt och Björn-Gustafsson-Dvdn ligger redo för att sättas in i Dvd:n. Det var dessa klappar och några där till som låg under granen och hade mitt namn på sig. Smink, underkläder, strumbyxor, kokbok, parfymer och tröja låg också under granen och jag måste säga att det var en bra julklappshög. Även fast det inte är lika kul med jul längre. Måste erkänna att det faktiskt är lika roligt att ge bort julklappar som att få.
  Imorgon blir det julklappsbyte med Emma. Spännande, eftersom jag inte har någon aning om vad hon har köpt. Hoppas hon uppskattar mina paket i alla fall..!

Tillbaka till teven & Gustav Svensson med familj. Ha en fortsatt bra julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0