Ny mobil mitt i julstressen!

Då har man införskaffat en ny mobiltelefon, är du intresserad av numret eller att du vill ge ditt nummer till mig? Skriv då till mig på msn, eller här. Mitt i all julstress sprang jag omkring i jakt på en ny telefon. Det blev en billig kvalitetstelefon från Samsung och jag kunde nog inte varit mer nöjd. Fick även lite ärenden utträttade i Lidköping, så nu är alla julklappar inköpta och inslagna. Nu kan jag sätta mig ner och vänta på julen!

  Jag är redan cputtråkad, och kvällen är bara barnet. Något förslag på vad man kan göra en kväll som denna? förutom Facebook på Olins... jag har noll fantasti och noll ideér. Peace!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så du hittade inte moboltelefonen alltså, tråkigt!!!

Jag skulle gärna vilja ha ditt nummer(A)

2008-12-20 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0