noll, zero, null, ноль

The American Dream. Imorgon ska jag skriva uppsats på ämnet. The Great Gatsby. American Beauty. Allt ska vara samlat i en enda fet uppsats på engelska och jag har noll motivation.
  Idag har jag kännt friheten... kört bil ensam med beatles på högsta volym och jag kände mig mer fri än en fågel. Tror inte att jag kan må bättre egentligen. Förutom när tankarna flyger iväg mot engelskan. Borde jag börja skriva? Egentligen kanske.. men orkar inte.

Tokjobbigt på gymmet idag btw och NTV-mötet var oerhört innehållsrik, dock tråkigt att vissa tappar koncentrationen och börjar prata istället för att göra något vettigt.
  Nu ska jag bada fotbad och sen sova. Fredag imorgon. Idol. Heja Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0