Musiksökande, men inget finnande

Är i försök med att hitta bra musik till mitt danspass på gymmet imorgon. Sökandet går inget vidare faktiskt. Koreografin är i princip klar, är inte direkt nöjd men jag får helt enkelt hoppas på det bästa. Jag är nervös, trodde inte att jag skulle vara det. Men det är jag! Aja, det får gå som det går. Men jag har ju typ ett dygn på mig att stressa ner, så det ska nog gå vägen.

Testade mitt nya stativ idag. Jag gillar't! Okej att jag vill ha ett en-bent också, bara för att det är lättare att ha med sig, men detta duger alldeles utmärkt till min fotografering på amatör nivå. Btw så hittade jag ett macro-obejktiv igår som jag vill ha. Nästa investering? Ja tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0