Min framtida studieplats?

Besök på JMG idag, det blev mycket bättre än väntat och jag kan inte göra annat än att länga till universitetet. Okej, längta kanske är en lätt överdrift, men ärligt talat så verkar det hur roligt som helst. Hoppas att betygen, högskoleprovresultatet och intagningsproven räcker till om typ 3-4 år. Vad ska man läsa för kurs i ett år innan Journalist Högskolan då? Det är en bra fråga. Filmvetenskap kanske? Jag vill gå på JMG i Göteborg, NU!

Blev en härlig lunch på Pasta Prego efter lite missförstånd (stort tack till Karin för hjälpen), snabb sväng på stan och sedan för att utnyttja storstaden blev det inhandlande av Ben & Jerry's, synd dock att jag och Emma O inte ens hann äta upp den halvlitern vi tänkte dela på. Besöket på GP blev en succé och jag kan sammanfatta dagen i Göteborg med 4 av 5 fyrar.

Kvällen tillbringades med Christopher och Daniel. Bilåkning, singstar, mys och donken. Hurra för er pojkar!
Nu blir det "Boooston tea party, booston tea party" (sång av Bröderna Hallberg).


(Ben & Jerry's)


(lärare Elisabet)
   

(GP, framtida arbetsplats?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0