mellandagsrea?

Jag vet inte riktigt om man kan kalla det rea. I så fall en väldigt tråkig sådan. Jag åkte till Skövde i morse för att vara på plats när affärerna öppnade. Jag förberedde mig på en lång dag, men den visade sig vara betydligt kortare än vad jag trodde. I affärerna hängde bara de gamla tråkiga plaggen som hängt där hela hösten och som man är riktigt trött på. Gina Tricot hade yttrat sig om att de skulle ha en JÄTTE stor mellandagsrea, men jag tycker inte att det var något speciellt.
  Fyndade i alla fall en skogshuggarskjorta och lite underkläder. Mer än så blev det inte! Får nog bli en resa till Gbg innan skolan börjar. Weekdays och monki är efterlängtat! OCH jag vill ha ett par svarta ankelboots jag sett på Topshop. Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0