matchdag

Det är tisdag, fortfarande ingen snö och bara 9 dagar kvar på jullovet. Imorgon slår det om och blir 2009 och det är då bara 6 mån och 12 dagar kvar till studenten. Men ingen fokus på det nu, ta dagen som den kommer, är det ju man brukar säga. Ingen idé att stressa ett halvår i förtid. 30 december idag och det är match på schemat. Vid lite efter 15.00 idag beger jag mig tillsammans med storebror och pappa till Göteborg för att insupa en troligtvis härlig hockeymatch!
  Satt och läste GP här alldeles nyss och blev ännu mer taggad  då jag såg att Frölunda fakiskt leder över Timrå med 11 poäng, dock säger ju statistiken att våra indianer ska förlora, för det är ju vad de har gjort mot Timrå de senaste.

I GP läste jag också att Movits! besöker Mini-NY. 23-02 på Sticky Fingers och åldern är 18. Varför spelar ett bra band på Sticky Fingers med 18 som åldern just den dagen jag inte kan gå? Ja det är väl min vanliga otur antar jag. Ja efter imorgon kl. 00.00 är det också bara 25 dagar kvar till Oasis. Känns långt borta, men snart är vi där!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0