KÖRKORTSTJEJEN(erna)

KÖRKORT HELA DAGEN! Jösses vad glad jag har varit idag. Jag klarade uppkörningen och det känns som att ingenting kan stoppa mig just nu. Vet inte vart jag ska göra av min glädje. Mend Körkortstjejerna menar jag dock att Lisen också fick körkort idag, bara ett par timmar innan mig, så nu kan vi vara glada tillsammans.
  Träffade även på Rebecca Larsson i lkp och det var trevligt att se henne, var längesen nu. Shoppade en tunika mitt i all glädje och en ny väska, eftersom att den gamla gick i bitar.

Mötet på Sirius gick bra och när jag kom hem tidigare under kvällen så fick jag en tårta av mamma och pappa. (bild på den imorgon) Jobbat ikväll annars, kom precis hem. Inte fel att tjäna lite cash. Imorgon blir det bilen till skolan och hockey på idrotten, lunch på Olins med Linnea, NTV-möte och sen träna, kan det bli bättre? Nej!


Såhär glad är jag idag! (bild sommaren-08)

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!

2008-12-04 @ 00:12:49
URL: http://anotherheadaches.blogg.se/
Postat av: hertzberg.blogg.se

Hertzberg.blogg.se önskar GRATTIS

2008-12-04 @ 15:30:40
URL: http://hertzberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0