kallt men ingen snö!

När ska snön komma? Okej det är jättefint med frost överallt och typ 10 minusgrader. Men jag vill ha snö! Riktig kramsnö så att man kan göra både snöänglar, snölyktor och ha snöbollskrig. Jag vill åka pulka och möjligtvis lite skidor. Men icke sa nicke, det vägrar komma någon snö. Det blir väl som alla andra år, den kommer i mitten av februari då alla vill ha vår och är sjukt trötta på den långa kalla snöfattiga vintern.

Denna frost är i alla fall bra till något. Den är vacker att titta på och ännu vackrare att fotografera. Men jag har inte hunnit ut idag, och nu är det nästan mörkt ute. Så snälla gud om du finns, låt frosten vara kvar imorgon också så att jag kan ta i alla fall ett fint kort innan det blir mildare väder!
  Nu ska jag till gymmet igen. Har satt ihop ett stepup bas-pass till idag. Fick reda på det igår, så det är ihop hastat kanske man ska säga. Om det är bra? Det är en helt annan fråga. Det är 4 block och mer än så har de inte begärt. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0