God Jul till er alla!

Ja och så var det Dopparedagen! 24 december och julafton. Fortfarande ingen snö på marken och jag har fått mitt första god-jul-sms. Det blev en underhållande Uppersittarkväll och jag kan inte låta tankarna göra annat än att flyga ett år framåt, för om exakt ett år befinner sig Lisa & jag förhoppningsvis i Venedig vid denna tiden, ja i alla fall Italien. Så jag ska ta ytterst vara på denna traditionella äkta svenska jul (utan snö, men med mat & paket).
 
Ha en trevlig Julafton & jag önskar er en riktigt God Jul!
(och missa för guds skull inte, Karl-Bertil Jonsson & SvenssonSvensson)

Kommentarer
Postat av: Oskar

God jul lovisa!

vi syns imorn antar jag!

2008-12-24 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0