Galna biljettsläpp!

Det verkar vara biljettsläppens tider just nu. Eller rättare sagt, de GALNA biljettsläppens tider. Tidigare i höstas var det Oasis som gällde. Nu i dagarna släpptes biljetterna till ännu en Coldplay spelning och nu i veckan släpps biljetterna till AC/DC. Sorgligt nog var jag inte ute i tillräckligt god till för Coldplay, vilket betydde att jag några dagar försent kom ihåg det. Men enligt ticnet finns det tonvis av biljetter kvar. Ska man satsa på att man befinner sig i Sverige den 22 augusti med ett jobb man kan ta ledigt ifrån/vara arbetslös, och beställa biljett? Det är värt det ju, ståplats på stadion med coldplay på scen låter ju inte helt tokigt.
  Eller vad säger vi om AC/DC, nya plattan är ju faktiskt hyfsad. Kanske borde man locka med sig ingifta morbror som är ett inbitet ac/dc-fan till konserten. Jag får nog klura på det. Har ju i alla fall till på onsdag på mig.

Annars i dessa biljettsläppningstider så stormar ju bandsläpp och biljettsläpp ut från alla kommande svenska festivaler. Ska man kanske passa på att köpa en biljett nu när de är låga i pris. Men vilken festival ska man åka på då? Även det får jag nog klura på ett slag...
Inskrivet i kalendern sen länge är ju i alla fall OASIS 25 januari, Göteborg tillsammans med Louice och DET, tackar jag inte alls nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0