evighets projekt

i morse när jag vakna bestämde jag mig för att ta tag i mitt rum. Men projektet sattes inte igång fören strax innan lunch. Jag rensade, städade, skurade, möblerade om och gjorde iordning byrå & garderob. Vad jag inte insett innan jag började var att detta var lite av ett evighetsprojekt. Dock blev jag klar vid närmare halv sex snåret och vid 18 stack jag i väg till Familjen Andersson, där jag nu spenderat min kväll. God mat, trevligt sällskap, 2 ½ men, prat och godis. En mycket lyckad dan före dan före doppareda'n!
 
En härlig hemresa. Ensam i bilen. Beatles dunkandes ur högtalarna. Temperaturen på låg nivå och jag klarade till och med av att backa in bilen i garaget. Jag kan idag vara stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0