En riktig myskväll, antar jag!

Då sitter man här, proppmätt. Hjärtat slår en aning fortare på grund av den just intagna maten. Pappa och jag gjorde kycklingwraps och de smakade susen. Nu väntar Idol, semifinal. Vem åker ut? Vem börjar gråta? Vem klarar utmaningen? Och vem briljerar likt en stjärna? Det återstår att se. Självklart kommer jag sitta bänkad, men det förstår ni nog vid det här laget. Idol-galningen själv sitter ju här och skriver. Det blir en myskväll, chipsen är inköpta, coca-colan är öppnad. Nu inväntas bara själva Idol. Men tills dess blir det Mustasch och lite äppelknyckarjazz!


Btw. Jag vill läsa Gomorra och se filmen, och det är med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0