Domedagen?

Varför har mitt knä börjat fucka ur? Jag tycker inte om det, betyder detta att jag inte kommer kunna träna som vanligt? Skit också! Förutom ett värkande knä har dagen varit hyffsat. Fick tillbaka mina filmanalyser och betygen tackade jag absolut inte nej till. Känns riktigt roligt. Fika med Emma idag igen, tisdags-tradition? Skagenciabatta på Gustafssons i alla fall.
 
Imorgon infaller Domedagen. Okej inte den riktiga domedagen, det fattar väl vem som helst. Men imorgon har jag min uppkörning. Om jag är nervös? Ja! Eftersom det ligger snö på vägarna och det vräker ner snöblandat regn för jämnan så, JA jag känner mig nervös. Men man kan ju inte göra annat än sitt bästa...antar jag! Kuggar jag så kuggar jag. Även om det vore jävligt gött med körkortet i handen (eller ja, papperslapp i alla fall den närmsta veckan), jag ska inte ta ut segern i förskott, då blir man bara besviken!

Önska mig lycka till, det behöver jag!

P.S ska även på typ "jobbintervju" imorgon, eller vad jag ska kalla det. På Sirius i Lidköping. Så önska mig lycka till ggr 2.

Kommentarer
Postat av: Jag ju ...

Lyckra (Lycka i plural ?) till då ?! :)

2008-12-02 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0