dan före dopparedan!

Marken är grön, samtidigt som Vädret lovar snö. Hur ska dem ha det? Det liknar inte jul för fem öre, och man skulle lika gärna kunna tro att det är den 10 nov.
  Ikväll är det i alla fall uppesittarkväll på Bingolotto. Jag vet pensionärstv, men jag tänkte följa traditionen och samla lite vuxenpoäng i kväll. Jag ser på Bingolotto i snitt en gång per år och det är dagen före julafton, jag tänker inte vika undan från det i år heller.
  Det blir traditionsenligt ikväll, smaka på julskinkan, äta lite julgodis och proppa i sig sisådär 10 clementiner. Vid halv tolv kommer jag ha somnat i soffan och vaknar upp när Lotta redan har sagt God Jul till tittarna. Men så ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0