Christmas Day

Hade man nu bott i ett engelsktalande land hade det snart varit dags för jullunch och julklappsutdelning. Men nu är det ju inte så, nu bor man ju i skit tråkiga Sverige och det är inget annat än juldagen. Kusin Amandas födelsedag, vilket innebär att det är släktkalas om sisådär 2 timmar. Men innan dess måste jag hinna packa för kvällen, duscha, bestämma vad jag ska ha på mig, köpa strumpbyxor och klirra allt med Emma. Men det ska nog gå fint.
  Det blir i alla fall mys hos Emma ikväll, julklappsbyte & pre-förfest med henne och Carro. Sen blir det firande på högsta nivå när vi beger oss till Skara och de andra tjejerna. Firande av Emma som imorgon fyller 18 och sen partaay på Stadt.

Dags för mig att kila. Äta lunch ska jag ju hinna också kom jag på. So little time, so much to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0